Wat en wie bij technische storingen
Ga terug naar de inhoudsopgave
Bij technische problemen of – storingen van medische apparatuur, binnen kantoortijd (08.00-17.00 uur) bel je met de MTKF.
Bij niet functionerend beademingsapparaat (wat in gebruik is), kan dit van de rail af en vervangen worden. Indien dit niet lukt, overweeg patiënt naar andere plek te verhuizen.
Als unit 3 vol ligt heb je geen mogelijkheid van apparaat of plek te wisselen, haal dan een beademingsapparaat van unit 1 of 2.
Vervolgens (of binnen kantoortijd) contact met MTKF.
Bij storingen buiten kantoortijd met kabels die in de kous gebundeld zijn, losse kabel aansluiten. Daarna binnen kantoortijd storing laten verhelpen/ nieuwe kabel in kous laten doen.
Voor alle bovenstaande problemen/ storingen bel je een en hetzelfde nummer. TEL: 54414
Voor de centrale monitor in de verpleegpost, neem je contact op met Philips. Dus NIET via MTKF. TEL: 040 7001210
Het beeldscherm van de centrale monitor in de verpleegpost kan een melding geven zoals op onderstaande foto te zien is.
Deze melding gaat niet over actuele patiëntenmonitoring, maar over binnenhalen halen van data voor het onderzoeksprogramma.
Je hoeft hier niets mee, maar de melding kan niet uitgeschakeld worden zodat hij niet zichtbaar is.
Alle andere storingen of problemen (bv met automatische deuren etc.) worden gemeld via de gebruikelijke weg. TEL: 66000
Problemen computer beeldscherm
Het kan voorkomen dat je na het aanmelden op en opstarten van de computer merkt dat je alleen in je rechter beeldscherm werkt, en dat je ook met de muis niet naar het linker beeldscherm komt.
klik hier, om in enkele stappen dit probleem zelf te verhelpen.
Voor de overige problemen met computers, geldt hetzelfde als op unit 1 & 2; ondersteuning via de helpdesk. TEL: 58990